sobota, 29 stycznia 2011

Kompletowanie wszystkiego co potrzebne...

Decoupage to przygoda, którą rozpoczęłam niedawno wiec brakuje mi wielu podstawowych rzeczy.
Mam pędzle(gąbkowe zamieniłam na wymienne końcówki do wałków), białą akryle, crack do spękań, klej(używam rozwodnionego vikolu) no i serwetki.
Brakuje mi najważniejszych rzeczy czyli farb i przedmiotów do dekorowania.
Chociaż z tymi przedmiotami to różnie bywa-wystarczy poszperać w domu ;]
Jeśli chodzi o crack i spękania to za dobre rady w tej sprawie muszę podziękować Beacie <Mój twórczy swiat> :)
Bardzo wiele przydatnych rad przekazała mi też Kamila <Decoupage i reszta bujania w chmurach>.
Za te i wiele innych rad bardzo dziękuje :)

2 komentarze:

  1. Zawsze służę pomocą :)

    Pozdrawiam i czekam na nowe dzieła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem w decou lista rzeczy, "które się przydadzą a których jeszcze się nie ma " nie ma końca :) ale to sama z czasem zobaczysz:)

    OdpowiedzUsuń